ang SGS så var det ju ändå en fail-telefon... ingen led-blixt på en topplur.
Ang LG's försvinnande så kom ju SGS vid ett bra tillfällen när desire var den enda andra "toppluren", iofs kom väl X10 ganska samtidigt, men den hade ju fler buggar än LG. Nu finns det en hel del topplurar och det trycks ut flera telefoner med samma kundbas från varje tillverkare. Dessutom hypade Samsungs S2 perfekt, +1 i marknadsföring.
Tycker nog rent generellt att många ger o2x oförtjänt dåligt rykte.. finns många som håller med mig att det är en topplur, och oftast hörs ju klagobänken högre. Visst finns det fel, det förstår jag och jag ger också LG minuspoäng i uppdateringshastighet, speciellt eftersom Ginger skulle komma "snart efter release".. men jag ser definitivt inte LG som ett sämre företag än Samsung och SonyEricsson var i sin smartphone-begynnelse. på tal om Samsung och SE: S5230 och Vivaz är väl allmänt kända som dom sämsta touchtelefonerna som finns just nu. Spiro är väl dessutom den sämsta telefonen som gjorts någonsin och skulle egentligen inte finnas på våran marknad då den är gjord för U-länder som indien och en bunt i afrika.
Det enda jag hoppas är att LG lär sig av sitt misstag, tittar på SE eller att dom gör nästa Nexus så att dom får en chans att förbättra sig.
Last edited: 16 sept 2011
Noe och n'Anders gillar detta.