Problem: Gömt lösenord till min Chromebook

Diskussion i 'Chrome OS' startad av Oscarice1, 20 apr 2024.

Taggar:
  1. Heleg

Heleg Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2 175
    Varför inte?

Jag loggar alltid in på min Chromebook med pinkod...

2. Asawi

Asawi Android Apprentice Medlem

Mottagna gillanden:
    4 909
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Xiaomi Mi11 Lite

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Xiaomi Mi11 Lite
    Platta:
    iPad Air 2 LTE
    Använd det då! Logga in på ditt Kaspersky-konto på någon annan enhet. Eller har du lyckats "glömma bort" det också?

3. 001

001 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    23
    Det ser ut som om du är körd. Du har glömt lösenord på två mejladresser varav en är återställningsmejlen och nytt telefonnummer har du också. Det är säkerhet när den är som bäst som du nu upplever och på något annat sätt ska det inte vara.

Själv har jag koll på mina lösenord via google lösenordshanterare och har en återställningsadress med samma lösenord som på min primära adress, 20 tecken som jag aldrig någonsin skulle glömma. Lösenordet började med typ 6 tecken men jag har lagt till tecken genom åren då det varit risk när det varit någon stor lösenordsläcka på nätet. Jag kan rensa mina enheter så där bara och börja om för allt viktigt backas automatiskt upp till Google drive och Google foto.

Jag har en bekant som blivit av med alla bilder sen 10 år tillbaka för att han aldrig blivit färdig till att göra som jag sagt utan haft allting lokalt på laptopen och den bara la av helt.