Jag har oxå haft eyedropper i åtanke men precis som du säger så är det inte jättesäkert att man får rätt färgkod
nästan så man måste maila htc för att få veta säkert... men jag funderar faktiskt på om det är möjligt med motivlackering av baksidan skulle vara ballt faktiskt
Ser riktigt bra ut men för guds skull köp en duk så du får ren skärmen http://www.clasohlson.se/link/m3/Product,Product.aspx?artnr=34-4534
För att tröjor brukar inte vara gjorda av microfibrer Nej men det brukar oftast leda till bättre restultat med sådan.(men det funkar ganska bra med tröja ändå).
har mailat htc men dom har inte svarat angående färgkoderna :\ har även fått tag i några motivlackerare och det skulle kosta kring 500-800 kr+moms att få baksidan lackerad kändes lite smådyrt eftersom att jag är student men då har man helt klart en unik mobil då är ju frågan vad man isf skulle vilja ha lackerat på den tips?
Fick mitt gelaskin i förrgår, gjorde ett eget, blev riktigt nöjd med det efter lite pillande!! Valde canada post, beställde det den 27e, fick mail att det gått iväg den 29e och den 15e kom det, tog lite tid, men vafan, den som väntar på.... ? Här har ni en bild på hur det blev iaf!