Du, ja, för du är en av oss; en androidnörd. 14-åriga Ida som har en telefon kanske inte vet specifik vad Nexus är.
De som hänger på Swedroid är nog en ganska liten och väldigt insatt klick av alla användare. Vi representerar inte den stora skaran.
I I/O appen står det att nästa session börjar 21.45, så innan det någon gång :-P Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
Nya Google+... Ska jag vara ärlig så har jag inte riktigt fastnat för G+ än... Men nu kommer jag verkligen ge det mer tid!
Ni som har qcomm-S4 (i9505) kan ju högst troligen flasha in Nexusromen då Google S4 och Samsung S4 verkar ha samma specs.
Just sayin'. Det var absolut ingenting fel på hans engelska som du påstod. Bara för att han inte var född i staterna så kan jag garantera att han både kan uttala och skriva på det engelska språket en miljon gånger bättre än dig. Man ska icke klaga! Bra skit de visar, google+ verkar bli intressant!
Jag har svårt för att förstå indier som pratar engelska. Vilken högoddsare att han kan prata och förstå engelska bättre än en svensk 18-åring...
Vad i helvete, rent ut sagt! Hangouts finns redan på iOS App Store, medan det inte kan skymtas ännu på Play Store!