Synd att det knappt finns någon musik som jag lyssnar på när jag väl sökte där nu Eller måste man ha subscribat för att kunna se allt? Kanske bara kan se mina lokala just nu?
Bara det vi själva lagt upp försökte göra ett all access-konto med hjälp av vpn och usa adress (som funkade med servicen att ladda upp låtar i molnet) men det funkar inte men menade mer att det är riktigt jävla snyggt! Skickat från min Nexus 4
Känner mig ganska besviken nu i efterhand. All jävla media har ju fått en hypead. Nej, Android eventet är i november, som det alltid varit. Sluta trissa upp våra förväntningar! (Swedroid inräknad) Skickat från min Nexus 4
Jag fattar noll, hur länge fortsätter det? Ingen klocka, mobil, platta eller ny verision? Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2
Hangouts är live på G PlayStore nu! https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.talk Någon som vet om man kan sms'a via appen också eller om det bara är chatt via Google?
Går dock inte att uppdatera talk till hangouts än... Eller hur gör man? Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk 2
Som det alltid varit? Ett par exempel: Android 1.5: 27 April 2009 Android 2.2: 20 Maj 2010 Android 4.1: 9 Juli 2012 Ice Cream Sandwich tror jag nämndes i samband med I/O 2010, men lanserades först senare. Det är dock sant att Google släppt fler versioner under hösten/vintern än i samband med eller tätt inpå I/O. Tidigare har det dock inte dröjt så länge mellan Android-versioner som den här gången, om man nu inte räknar med alla småuppdateringar som ägt rum den senaste tiden.
Väldigt många verkar besvikna på att ingen "Nexus" presenterades. Vet inte hur många som syftar på just en Nexus-mobil men det har väl aldrig presenterats en mobil under Google I/O (iaf inte på senare tid)? Det är väl mer enheter som N7, N10 och NQ som presenterats? Är inte säker men det är vad jag fått för mig i alla fall.
Jag hade förväntat mig en ny platta, men vi får se det är väl inte klart ännu? Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2