Samma här Jag har tagit upp kampen med @Nuortikon och publicerat en del på Maps under senaste tiden. Blir bara till att hålla tummarna. Handsken är kastad.
Naw, Maps tror att jag är intresserad av McDonalds (63% match) för att jag verkar gilla hamburgare. Uppenbarligen handlar matchningen till stor del om liknande platser och inte så mycket om tidigare besök.
Nu känner jag att jag måste lägga i en högre växel. Får inte slå mig till ro med min miljonbild. Nu är det krig!
verkar lite konstigt med visningar har lagt upp två bilder på samma ställe ur olika vinklar (ingen speciellt bra), ena bilden har fått 1400 visningar och den andra 44 000, lite märkligt (restaurang i liten "stad")
Den som fått 44k visas nog som standardbild i nån vy. Det innebär att varje person som söker på stället på Google Maps ger en extra view på din bild.
bör de som blivit inbjudna hålla tummarna? Google Pixel 3 XL påträffas i kanadensiska kollektivtrafiken - Swedroid
Fullt så lyckligt lottade är vi nog inte, även om det så klart hade varit något i hästväg Det handlar väl mest sannolikt om någon ny tjänst i Google Maps. Jag är lite dålig med att hålla mig á jour med Maps. Hur ser det ut i USA? Har de någon Maps-funktion där som vi saknar, som det kan tänkas handla om i det här fallet? Vi är ju nästan aldrig först med något nytt i Norden, så det borde vara en befintlig tjänst/funktion eller produkt. De talar ju om det som en "produkt", vilket gör det hela lite tvetydigt. Jag funderade lite på Android Auto kanske, men det är kanske lite långsökt det med?
Det finns minst en person i den här tråden som vet exakt vad det handlar om, men hen får inget säga...
Oj! Det låter väldigt fint Pixel 3 vore för bra för att vara sant, så vad skulle man då gissa på? Något så enkelt som Google Home?