En fågel har viskat att det mycket riktigt handlar om en Home, fast Home mini Förhoppningsvis varar betatestet inte lika lång tid som det för assistenten. Det här börjar bli riktigt lovande inför oktober \o/
Yeay! Spännande! Kan inte tänka mig att det är lika mycket jobb att få Home på svenska när det väl finns i assistenten.
En fråga Om jag skriver en recension/omdöme och sedan vill ändra uppdatera det, kan man göra det och syns det att man gjort det? jag ser att man kan "Redigera Recension" och har inte testat, tycker det vore bra om man det syntes att man gjort det, och att man kan göra en text tillägg som kanske förklarar varför man ändrat sig. Var på ett ställe idag för första gången och blev helt betagen, men brukar undvika att skriva något förän jag varit där 2-3 ggr för att ha något att komma mer mer än en känsla..
Sant, sedan om jag hade haft möjligheten så hade jag försökt recenera alla ställen jag är på men om man är fattig 17 åring och bor öde så är det svårt att göra det tyvärr :/
Bästa är att ta kort på allt och svara på frågor ifrån Google, tydligen få man 3 poäng för varje svar? (Rätt gärna mig om jag ha fel)
Jag funderade på en grej angående matbilder. När man lägger upp en sådan så får man frågan vilket menyalternativ det är och sedan en fråga om man rekommenderar rätten eller inte. Däremot ser jag inte någonstans var den informationen visas. Går jag in på fliken "Från menyn" på foton så hittar jag ingen info om vad rätten heter. Varken på min bild eller någon annans. Har jag missat något?
Jag brukar skriva de direkt i bildtexten innan man lappa upp den. Kan vara så att dem testa en sak/finns inte i Sverige.
Har inte varit så aktiv på sistone med att ladda upp foton men hur står detta sig mot er swedroiders? Detta gäller alltså alla mina uppladdade foton