Kul att googla satsa lite mer här i Sverige allfall Men det går på antal bilderna man ha "skickat in" per plats under den aktuella tidslinjen skulle jag tro tyvärr... Men tror att Googles kommer gå efter kvaliteten också och om bilden är cool etc.
Så dem ha även ändrat om hela poängsystemet, innan var jag i nivå 3 men nu är jag i nivå 5. Dem ha även addat in hur många svar man ha besvarats om olika plaster i poäng samling
Jag har länge funderat på Local Guides men jag har svårt att bestämma vilket konto jag ska använda det på. Jag har två Googlekonton. På det första, som har en tramsig adress, har jag alla mina publika photospheres, Play Store, Google Rewards och allt som har med Android att göra. På mitt andra konto med seriös adress har jag Drive med utrymme jag har köpt, Google Calendar, Google Photos och annat som jag någon gång kan vilja dela med andra som jag vill ska ge ett seriöst intryck. Vilket konto borde jag har Local Guides på för att det här ska bli så smidigt som möjligt?
Hur bedömer ni engelska översättningar när ni kontrollerar data? Typ "Nisses Bilservice och Resaturang AB" översätts till "Nisses car service and restaurant AB" för mig blir det fel att översätta namn på platser.
Dem som är level 6+ har fått det. Källa: http://www.androidpolice.com/2017/0...y-preview-new-google-maps-features-go-public/
Ja fy för dom! går att klicka bort så man slipper. Förstår inte meningen med att översätta namn på publika ställen. visst i vissa fall men kom igen!?!