Eftersom det inte händer så mycket i tråden ... Två nya personliga rekord: 300.000 exponeringar för en bild 418.000 exponeringar totalt under en vecka
Väcker detta lik till tråd Jag "gick med" för bara någon vecka sedan (efter att jag upptäckte hur bra google maps var i Paris) Och det funkar helt ok, men jag undrar om det finns någon mer detaljerad sida om mig och typ statistik? Liknande det man får 1 ggr i månaden? Jag hittar bara Localguides under Google Maps den som kallas Startsida och den är ju aningen tunn...
Om du öppnar Maps, och tittar under de tre strecken så finns det nåt som heter "dina bidrag" eller "Your contributions" på engelska. Där finns dina recensioner och bilder mm. Klickar du på din användarbild om du har nån sån så får du en inforuta med statistik.
Jag skrev på och hoppas på något spännande. Har väl gått 24 timmar snart så man börjar undra vad det är som dröjer [emoji4]
Inget än...har tänkt på det och har kommit fram till 2 teorier. 1) Mjukvara - deras "smart reply" som läcktes av Android Police är väl det som just nu verkar testas. Men det kan såklart vara något helt annat. 2) Hårdvara - gärna Pixel 3 men det ska vi kanske inte hoppas på. De har dock delat ut Home Mini som godis, så en sådana med en beta av den svenska assistenten kanske?
Jag tror att alla som ha skrivit upp sig kommer inte få detta pga då sekretess kommer läcka ut och bli alltdres för många.
Ja och nej. Säg att Google testar något helt nytt, något de är helt ensamma om. Ja då vill de såklart ha en liten grupp och hård sekretess. Men om de testar en ny funktion i en befintlig app eller sin 24e app för chat/meddelande...ja då håller de nog inte så hårt på sekretess. Tar vi den appen jag nämnde innan så läckte Android Police att appen SKULLE testas i hemlighet, innan någon riktigt ens hade testats den. Därefter läckte de APKn. Så jag tror nog Google är medvetna om att hemligt inte är SÅ hemligt....