Google Maps 5.2.1 ownhere - unlocked

Diskussion i 'Applikationer' startad av mdmar, 4 apr 2011.

1. söder

söder Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    71

MINA ENHETER

Har du kanske manuallt lagt 5.6.0 onwhere.apk där?

Som sagt, ta bort all sån skit. Avinstallera med Titanium Backup det som du kan (det verkar du redan ha gjort) och använd sedan tex Root explorer för att ta bort filen du sa i system/app.

Ladda sedan hem den version av brut/ownhere som är RESIGNED, dvs signerad med annan nyckel än original MAPS. Installera den genom att bara köra filen med nån file manager på telefonen.

Denna kommer då installera sig i data/app som vilket annat program som helst. När det sedan kommer en ny update på Market, så går det inte att installa den, utan då får du vänta 1-2 dagar tills en ny apk finns att dra hem och klicka på.

/Söder

2. GuldPungen

GuldPungen Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    27

MINA ENHETER

aaa jag hade manuellt lagt den där igårkväll men jag avinstallerade 5.8.0 genom titanium backup och ja den var röd och sen kollade jag i system/app och då var den borta, och då startade jag om telefonen och då hade den tydligen tagit den 5.6.0onwhere.apk før den låg i den mappen också, ok får gøra de. :)

3. Nabilon

Nabilon Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    7

MINA ENHETER

Nu har ju Google Navigation kommit till Sverige och jag ser väl inte så stor anledning till att köra ownhere/brut. Dock lite osäker på hur man återställer. Har en backup på google maps med titanium.

Skulle uppskatta lite tips här :)

4. Adam2

Adam2 Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    55

MINA ENHETER

Utan egen erfarenhet:
    Avinstallera ownhere.
    Installera maps från Market.

Sent from my Nexus S using Tapatalk

5. plun

plun Android Medlem

Mottagna gillanden:
    520

MINA ENHETER

Rensa data samt avinstallera med Titanium

Installera maps igen från marknaden

Sen fick jag kalibrera kompassen av någon anledning eftersom GPSen inte lyckades få synk, kan ha varit en slump att det hände samtidigt.