Fick Oreo häromdan. HBO som jag sideloadat slutade fungera. Gör inget, har ändå sagt upp abbet. Men ett värre problem är att jag inte får bort overlayknapparna i SVT Play... Någon mer som har det problemet?
Installerade Oreo på Nexus player för ett par veckor sedan... Jag får inte fram overlay knapparna alls i SVTplay... Dom finns där precis när man startat ett program men sedan är dom borta...
FIck snabbt svar från SVT: -------------- Den 2017-12-06 21:48:40 skrev Erikssou Hej! Sedan v8 fungerar det inte att spola fram/bak i SVT Play v 6.2.3-tv Menyn kommer inte fram alls ----------- SVT Play 08:50 (26 minuter sedan) Svara till mig Hej Uffe, vi känner till den här buggen och arbetar med att försöka lösa det så snart vi kan. Med det sagt så har vi inget datum när det är löst. En möjlig Work around är att ladda ner Android TV-appen till en telefon eller surfplatta, kanske fungera den bättre? Berätta gärna hur det går! Tommie, Kommunikationsansvarig
Någon mer som har problem med Youtube efter senaste uppdateringen av appen? Går inte att starta alls längre på min Nexus Player..
Det har jag provat, har testat allt utom att återställa enheten. Den fungerar dock om jag avinstallerar alla uppdateringar, får väl köra med den gamla smått antika versionen så länge.