Ja, lite sorgligt är det allt. Jag menar, detta trixet att lägga in Play Store som jag länkade till klarade senaste uppdateringen. Och så får jag för mig att byta lösenord på Google kontot och så kunde jag inte logga in mer. Så tänk ER för!
Jag vet inte vad jag ska säga mer än att jag är ledsen för din skull... Jag skickade ju tillbaka enheten för en månad sedan (testperson), och jag kan inte säga att jag saknar den... Tyvärr var det alldeles för trixigt utan Google... Kameran var helt outstanding, men det är så mycket mer än en kamera man är beroende av i en mobiltelefon idag [emoji2955]
Tack Nicole! Jag ska verkligen ge det en chans att klara mig utan Play (Kanske kommer nya trix som löser det tillfälligt).
Tyvärr kommer det nog bara bli, precis som du säger, tillfälligt... Jag är övertygad om att Google lägger ned väldigt mycket resurser på att spärra detta, nu och i framtiden... Så länge Trump säger att det ska vara så...
När man ska testa gå in i Play store så lyckas jag inte med det. Var väldigt viktigt säger han i videon att man just där kommer in. Testade nog 50 gånger så nu ger jag upp detta tills nya lösningar kommer.(Om dom kommer).
Vet inte om detta hjälper dig men såg på detta på xda View: https://www.youtube.com/watch?v=HAxj0FYgwoY&feature=youtu.be
Tack! Sa ironisk nog till Nicole idag att jag testat klart Men nu blir man ju sugen på ett nytt försök!
Mina damer och herrar! DET FUNKADE! Jag är inne i Play Store och laddar ner får dock störande notifikationer om att enheten inte är godkänd. Men ändå!! Stort framsteg. Tack @RuffyMan för länken då jag hade givit upp nästan!