I feel your pain! Mitt problem har "förändrats". Nu är detta felmeddelandet jag får istället, inte det jag fick innan. Men ja, har iiiiingen aning om det någonsin kommer göra någon skillnad men är i kontakt med Swedbank som kikar på mitt ärende, och jag kommer fortsätta vara i kontakt med de (om inget annat för att jag bryr mig verkligen om att det ska funka, det är enligt mig en väldigt viktig funktion). Vet inte om det är positivt att jag får ett nytt felmeddelande (?) nu hahaha
Tycker det är bedrövligt att en sån stor bank som Swedbank inte har detta under kontroll. Även om det skulle fungera igen så känns det som om jag inte kommer kunna "lita blint" på det mer, och med betallösningar vill man att det ska fungera konsekvent. Plånboken kommer slinka med alla gånger nu ett tag framöver, även om de fixar det.
Hade Apple Pay strulat kan jag lova att de hade försökt fixat detta blixtsnabbt.
Visst, Swedbank plånbok finns (gör jobbet, men inte lika nice), men inte det är mycket begärt att det bör funka konsekvent på ett så stort operativsystem som Android.
Visa bifogad bild 204688
Click to expand...