Suck. Så besviken på passformen. Pro fungerade perfekt. Dessa åker ut med alla olika storlekar... Sen lyckas jag inte hitta dom via Google hitta. Ansluten för 7 dagars sedan står det. Då lurarna används dagligen.
Passformen är perfekt för mig synd det inte funkar för dig. Dock hade jag samma problem med hitta-nätverket. Jag antar det har något med uppdateringarna att göra när de är helt nya. Ta bort från Hitta enhet-appen och lägg till igen så funkar det sen.
Tja är det någon som har samma problem som mig. När jag ansluter mina lurar till pc så ligger dom kvar som anslutna även fast jag har stängt dom i caset. Detta leder till att alla blåtands prylar som möss och tangentbord reconnectar hela tiden
Hej alla som behåll en del av mystery box Har använt dem ett par gånger nu. Men blir snabbt obekväma, alltså inom 20-30 min så vill jag plocka ut dem och justera. Hade tidigare ett par Samsung Buds 2 Pro. Aldrig hade jag bekymmer med dem. Någon mer än jag som tycker dem är obekväma? Några tips? Eller är det bara ett byte som gäller?
Jag tycker inte heller att de är så bekväma, men det är alltid väldigt knepigt med in-ear då det är individuellt. Du skulle kunna testa att köpa några andra kuddar och se om det hjälper med passformen.
Visst ska man numera kunna ta emot och avvisa samtal genom att typ nicka repektive skaka på huvudet? Fungerar? Att gå runt och konstant nicka eller skaka på huvudet skulle inte kännas så bra, om det är så - det ger nog ett ganska så förvirrat intryck
Det finns ganska många inlägg på Reddit där Buds Pro 2 mikrofoner (dvs. ljudkvalitén från BP2-användare i tekefonsamtal) dissas ordentligt. Hur är erfarenheterna från er som använder BP2? Gärna också generella omdömen, försöker bestämma mig mellan B2a och BP2.
Tvärtom väldigt bra feedback från de som sagt något. Jag har använt mina nästan dagligen i över ett år. Till och med när jag klipper gräset samtidigt hör folk mig och blir förvånade när jag säger jag klipper gräset.
Trevligt, @wirre - kanske har det kommit ny firmware - i omgångar?! - sedan kommentarerna som jag har sett på annat håll. Lite nyfiken också på hur det fungerar att ta emot och avvisa samtal genom att typ nicka respektive skaka på huvudet Också nöjd med ANC generellt?
ANC är bra. Inte lika bra som mina Sony XM5 men jag tar ändå bara med pixel buds på flyget för att det är så mycket smidigare... Har dock inte jämfört med andra buds. Jag använder ofta transparens som jag trycker är kanon. Nicka har jag aldrig provat. Tycker det är enkelt att svara med att toucha med fingret
Tack återigen @wirre för bra info! En sak som jag gillar med Pbuds är också att de inte sticker ut så mycket från örat - mer diskreta än det mesta. Har ingen lust att gå runt som en reklampelare som egentligen alla med Apple-grejor gör. De (rejält gamla) Pba som jag tills vidare fortfarande använder flyger inte heller iväg om man exempelvis tar av sig en t-shirt Flera år tillbaka testade jag några ANC-buds, efter att mina tråd-Bose hade gett upp, och resultatet var inte så upplyftande. Lyckligtvis har det visst hänt en hel del (positivt) sen dess!
Gällande ANC så ska man nog inte förvänta sig underverk. Mycket beror på passformen av lurarna i örat, man måste verkligen få tätt för att det ska ge bästa effekt och det är högst individuellt.
Mina Jabra Elite 75t håller på att ta slut, och jag är inne på samma spår som du - diskret är bra. Har dessutom en Pixel-telefon. Någon som sett bra Black Friday-pris på dessa? Under 2 000 kr skulle vara överkomligt.
Såg att de fanns på Amazon, men skulle föredra att köpa från något annat företag. Avvaktar nog julhelgen, om inte mina Jabra ger upp fullständigt innan dess.