Suck. Så besviken på passformen. Pro fungerade perfekt. Dessa åker ut med alla olika storlekar... Sen lyckas jag inte hitta dom via Google hitta. Ansluten för 7 dagars sedan står det. Då lurarna används dagligen.
Passformen är perfekt för mig synd det inte funkar för dig. Dock hade jag samma problem med hitta-nätverket. Jag antar det har något med uppdateringarna att göra när de är helt nya. Ta bort från Hitta enhet-appen och lägg till igen så funkar det sen.
Tja är det någon som har samma problem som mig. När jag ansluter mina lurar till pc så ligger dom kvar som anslutna även fast jag har stängt dom i caset. Detta leder till att alla blåtands prylar som möss och tangentbord reconnectar hela tiden
Hej alla som behåll en del av mystery box Har använt dem ett par gånger nu. Men blir snabbt obekväma, alltså inom 20-30 min så vill jag plocka ut dem och justera. Hade tidigare ett par Samsung Buds 2 Pro. Aldrig hade jag bekymmer med dem. Någon mer än jag som tycker dem är obekväma? Några tips? Eller är det bara ett byte som gäller?
Jag tycker inte heller att de är så bekväma, men det är alltid väldigt knepigt med in-ear då det är individuellt. Du skulle kunna testa att köpa några andra kuddar och se om det hjälper med passformen.