Google Pixel Buds Pro 2

Diskussion i 'Hörlurar' startad av wirre, 25 jul 2024.

1. niiloa

niiloa Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    92
    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Google Pixel4a

MINA ENHETER

Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Google Pixel4a
    Visst är det så - jag kanske har varit lyckligt lottad med de riktigt gamla tråd-Bose jag hade; det kändes nästan som ett underverk när jag slog på ANC!

2. RobinAug

RobinAug Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    209
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Pixel 9 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Pixel 9 Pro
    Mina Jabra Elite 10 gen 1 strula. Skickade in de till Jabra i hopp om att få de utbytta. Tyvärr har de inga inne längre så jag fick pengar tillbaka och satsade på ett par Buss pro 2.

Pixel buds pro 2, som sitter ändå ok. Ger ifrån sig ett ljud som om de rör sig när man går (har "låst fast de"). Tycker det är ett bra ljud och bas. Men helvete vilken dålig ANC. De känns nästan som att när ANC är avstängd så förstärka hörlurarna omgivningen, för tar man av sig som låter de inte så mycket runt omkring. För att sedan när man aktiverar ANC ska tro att det är någon skillnad. Satt bredvid en på 2 m. Hörde personen hon pratade med i telefonen, hör folks notis ljud som står en bit bort. Fruktansvärt missnöjda jämfört med Elite 10, till och med så att mina hörlurar utan ANC isolerar bort ljud bättre.

Hade jag haft chansen att testa pixel buds innan ja skickade tillbaka mina Jabra så hade jag inte skickat tillbaka de utan kört tills de gick sönder helt och hållet. Tråkigt.

3. Nicole

Nicole Testpilot: Huawei P40 Medlem

Mottagna gillanden:
    1 684
    Operatör:
    Halebop, Comviq, WiFog
    Telefon:
    Google Pixel 8 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Halebop, Comviq, WiFog
    Telefon: