Jag hade gärna röstat men Chrome vägrar acceptera att det finns radioknappar att klicka i. Gissingsvis går min röst inte till Chrome alltså utan snarare sökmototorn, Gmail och Android i nämnd ordning. Sen som nån sa så är det mycket det att allt sitter ihop så bra. Att ha G+ tycker jag bara är konstigt för det är ännu en beta.
Gmail, har nyttjat tjänsten sen många många år Tillbaka. Och sök, minns när jag gick tredje Klass, då var det dumt att använda google, då fick man smisk. Man skulle använda altavista Sent from my Nexus S using Tapatalk
Sökmotorn är deras första och största succe. Android inc var ett lyckat köp som de har förvaltat väl. m v h Henrik
Visserligen inte helt deras idé, men utan Google skulle nog den här sidan inte finnas, och Android skulle vara mycket mindre och sämre utvecklat Har svårt att komma på en produkt som växt så snabbt som Android, är det inget som blivit poppis så snabbt?
Sökmotorn, helt klart. Ryser bara jag tänker på Bing, som numera ska installeras default med varenda program som existerar om man inte klickar på avancerat och klickar ut den jävla boxen.
Det finns ju en anledning till att jag alltid väljer avancerad installation oavsett vad som installeras.
+1, Gmail är jag bara glad att de gjort men känns givet att sökmotorn är den största succeen. Sent from my GT-P7510 using Tapatalk
Sökmotor, Android, youtube, earth, docs, g+ i den ordningen som jag använder det min aktiva mejl är fortfarande en live.se adress, har inte lärt mig gmail än :/
Kanske för att jag inte söker så otroligt mycket på google och tycker det är svårt att hitta den info jag söker. Nu när de ändrat så att första träffen många gånger tar en stor del av skärmen så tycker jag det är ännu värre. Använder Gmail otroligt mycket mer än sökmotorn.
Företa träffen tar väl lika mycket plats som de andra? Att du inte kan hita det du söker med Google är nog snarare ett problem som ligger hos användaren, alltså dig.
De ändrade lite på hur första träffen ser ut om det finns underlänkar, så de kan göras fetare. Se exempel här Sökningen på xda resulterar i att det i princip bara är första träffen som syns