Det tragiska med dem är att kundsupporten berstår av ett gäng okunniga mindre vetande personer, jag har haft min Navigon 2110 MAX i 2 år och det slutade med att man inte tog kontakt med dem, men vi hade tur för på minhembio.com finns det en kille vid namnet Franz otroligt duktig på Navigatorer speciellt Navigons som hjälpte oss.
Med detta gäng av virrpanner så blir det mycket desinformation pga deras avsaknad av kunskap, men för tyskarna är vi en liten skitmarknad som man inte tar hänsyn till, det är bara attt återblicka tillbaka i Historian!
Läs gärna 2110 max-tråden i minhembio så får ni se hur kunder blivit behandlade (tråden är otroligt lång men man behöver inte läsa länge innan man ser kunder som stöt på patrull).
Det värsta av allt har varit deras noncalans!
Det enda som talar till Navigons fördel är deras grafik på Navigations programmet.
Toneloc helt enig med dig, jag var tydlig med honom och nämnde att efter det att man köpt deras produkt och fick det svar jag hänvisat till, helt otroligt!
Last edited: May 11, 2010