Jag chattade med en David W från Comviq idag och glömde fråga honom det. Men han sa att dem hade flera exemplar kvar och att det var flera som klagat på felet med hemsidan och att de jobbade med det. Han visste dock inte när dem förväntades vara klara.
Om det inte funkar, testa i en annan webbläsare om ni inte gjort det. Testa även om det fungerar i mobilen, om ni testat på datorn - och tvärt om Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Det funkar inte, dem har stängt av funktionen för att beställa mobilen. Tror inte det kommer åtgärdas men kan ha fel. Skickat från min MZ601 via Tapatalk 2
Jag kom vidare nu längre än tidigare, men kom upp någon felkod precis innan jag kunde lägga beställningen.
Kan bekräfta att det går att beställa nu. Men är rädd att få problem med comviq angående uppsägning osv så jag skiter i att beställa faktiskt. Telefonen är inte helt gratis så ts bör ändra topic. Du måste betala 245 samt sålänge abonnemanget löper. Skickat från min MZ601 via Tapatalk 2
Jag beställde för någon timme sedan. Jag har också pratat med supporten på förmiddagen och dom bekräftade att man kan säga upp abonnemanget direkt. Om det kommer funka i vet vi nästa vecka
Comviq brukar debitera första gången för innevarande månad + nästa då abonnemanget betalas i förskott. Beställer du nu så får du förmodligen betala för resten av juli + augusti innan du kan säga upp det c:a 450:- eller så.
Värt att nämna är att ICA fortfarande säljer Blade 3 med 12 månader Spotify premium för 1195:- så om man använder Spotify blir det mer "gratis" än Comviqs deal. Det följer också med ett kontantkort med 1års surf. Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Samma här, fick den igår kväll. Försöker roota den men har inte lyckats än. Tänkte försöka få in CM10.
Tänkte på det när jag läste detta igår - ICA Maxi erbjudandet är ju fortfarande oslagbart och ett "bättre" erbjudande enligt mig. Olåst telefon, kontantkort med 1 års surf och 12 mån Spotify Premium för 1195:- Den från Comviq lär väl vara operatörslåst (?) och om man kommer undan med endast 250:- så är det ju inga pengar att prata om, men jag tycker ändå att ICA Maxi erbjudandet är bättre. Edit: bifogar en länk http://www.icamaxihemochfritid.se/mobiltelefon-zte-blade-iii-black-p-17125.aspx