Man kan inte lita på folk nu för tiden. http://www.pcgamer.com/gta-5-mods-angry-planes-and-no-clip-contain-malware/
Jag och 3 polare satsade på criminal mastermind idag, dvs köra alla heists i ordning, utan att dö. Klarar man det får man $10mil. Vi kom till det absoluta sista uppdraget (25/25) och hade bara några minuter kvar, och så dör en av oss. Lagom kul när man har lirat 10h nonstop [emoji24]
Kör heists. Om du får upp en invite till heist final så är det enkla pengar. Finns några bonusar också: [hide]Bonus Rewards Along with each heist reward, the player can get additional cash depending on how he completed the heist. The possible bonus rewards are: Complete each heist finale for the first time, bonus of $100,000. Complete all heist setups and finales in order, bonus of $1,000,000 (All in Order Challenge). Complete all heist setups and finales with the same team, bonus of $1,000,000 (Loyalty Challenge). Complete all heist setups and finales, in order, with the same team and without losing any lives, bonus of $10,000,000 (Criminal Mastermind Challenge).[/hide]
Kan vi göra. Blir eventuellt till nån helg så jag inte så mycket tid över för spel nu i veckorna när man jobbar. Vad för bygge har du beställt?
Hade inte lust att lägga så jättemycket bara för att lira gta så det blev följande: i5 4690k R9 280x Z87-G55 2x4gb ram Totalkostanden allt som allt blev ungefär 5500:-, grafikkortet är dock begagnat. Utöver det så har jag beställt dvdläsare, chassi etc.
Ett bra bygge ändå! Mycket bättre än mitt, jag har inte uppgraderat sen jag byggde den för tre år sen.