Det är det här som är det fina men likaså det jobbiga med android, att du kan göra på flera sätt men samtliga kräver root/unlocked bootloader (rätta mig om jag har fel).
Sätt #1: det jag skrev i tidigare inlägg (kräver root för åtkomst av framework-res.apk) och ändra denna.
If you switch it back with root explorer, programs will start to force close. Just reboot and you'll be fine
Och i denna framework fil som du också kan öppna med winRAR tex så behöver du leta upp rätt
rad "
config_animateScreenLights in 4.0.2.A.0.42 FW to false" samt ändra den och sedan flytta tillbaks och skriva över befintlig framework och ändra rättigheter(permissions). Gör backup först!
eller 2:
Att flasha en 2.3.3 firmware vilket egentligen inte kräver root utan endast att du låser upp bootloadern för att sedan flasha en kernel som du hittar på tex xda via cmd i windows (kör du på annat OS = google

)
eller 3:
Installera CM7 eller MIUI vilket ger den gamla goda CRT animationen.
Jag gjorde metod #2 och visst, man fick läsa lite och hade sina tvivel att sabba nya luren men imo så är det mer än värt det. Vad ska jag med ~10 olika facebook appar/extentions/plugins, demo på wisepilot (när googles gratis gps med röst följer med) & skabbig CRT till när jag kan få bättre?
Click to expand...