Joiis> vilka saker har du wipat? Jag ser i guiden att det inte finns med wipe av dalvik men jag har sen tidigare erfarenheter fått lära mig att man ska även wipa den för att minska risken för bootloopar. Jag vet inte riktigt hur det är med denna men jag har sedan tidigare en hero och använde amon-ra recovery på den och för att wipen skulle ta riktigt så kunde man 2-3 wipar i rad för att all data skulle försvinna, jag hade aldrig problem med loopar men läste om andra som var tvungen till det och jag gjorde det för att vara säker och det gör jag även på denna. Dom sekunderna extra det tar kan det vara värt. Dalvik wipen finner du under avancerat i recovery menyn om jag inte minns fel, du kan även passa på att göra en wipa av battstaten så att dina batteri % ska visas rätt, det kan du komma ihåg inför framtiden också. Det finns även appar för att kalibrera batteriet men det bästa sättet är att dra ned det under 10% wipe från recovery och sedan ladda upp det fullt. En sak till som brukar kunna jävlas när man kör in en custom rom är sim låset, det bästa är att inaktivera pin koden vid flashning av custom romar.
Last edited: 5 november 2011