Jo, men nu är jag här igen. Nu har det dykt upp några följdfrågor. Titanium Backup lyckades inte få tillgång till root/eller hittade inte busybox-nånting. Det stod ju inget om vad man skulle göra sen, steget efter guiden på sida ett.
Ska apparna hamna i listan i su?
Första försöket att installera busybox resulterade i en fc. Ska jag ge mig på det igen?
Edit:
Nu har jag lyckats helt! 
Dock, skulle guiden kunna kompletteras med några steg till? Efter man kört superoneclick måste man installera busybox innan titanium backup kan fungera. Jag är faktiskt inte riktigt säker på hur jag gjorde det, men det har jag.
Jag fick starta om telefonen och köra busybox igen innan det lirade. Dock är jag inte riktigt med på hur man ska hantera SuperUser för att Busybox-installationen ska fungera direkt. Andra gången efter omstarten så kom en ruta upp där SU ville att jag skulle tillåta eller neka Busybox root-åtkomst. Efter det så gick allting mycket lättare!
Skulle nån som VET lägga till den informationen i guiden kanske? För den här biten är väl generell för allas rootningar? Jag har hittat lite bitar här och var, ofta som små kursiverade tillägg bara, så det har tagit lite mer tid än jag trodde av gudien här.
Last edited: May 24, 2011