Skönt att veta att det inte är min telefon det är fel på

När jag väl hittat något (bra eller dåligt) så blir jag besatt av att ta reda på info
så har nu läst en jäkla massa forumtrådar mm.
Många säger precis samma sak och slutsatsen är väl: Kommer man från en mobil som inte laggar någonting (kommer från iphone 4s) så upplevs minsta lilla lagg som något dåligt. De androidanvändare som kommer från en äldre androidtelefon kommer uppleva att denna telefon är supersnabb utan lagg.
Om någon går från en TV som är 15 år gammal och köper en tv som är 4 år gammal och drar in en DVD så kommer han att uppleva att bilden är awesome. Däremot en som redan har en tv med årsmodell 2013 och drar in en blueray film kommer ju dissa polarens 4 år gamla TV, så allt är upp till betraktarens ögon

Jag tycker att jag har kanonljud hemma genom min stereo och högtalare, en audiofil skulle ju säkert kräkas av ljudet.
Finns ju även en tråd på XDA angående lösning av de som upplever lagg, så visst finns det tendenser till lagg. Även andra forum visar på att de som kommer från iphone upplever att LG G2 har microlagg, medan de som är vana med android sedan tidigare inte upplever det på samma sätt.
Mobilen är supersnabb för övrigt och jag älskar den som min tjej, så kommer ändå aldrig gå tillbaka till IOS

Click to expand...