Hackig skärm på tab 1.01 ? Kan det vara möjligt

Diskussion i 'Samsung' startad av drgregur, 23 sept 2011.

1. TheEdge

TheEdge Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    11

MINA ENHETER

Kan också tycka att den är lite seg med orginal launcher i kombo med fel widget men har nu skaffat ADW launcher EX och då flyter den sjukt bra!

Så det är något jag verkligen rekommenderar!

Sent from my GT-P7500 using Tapatalk

2. drgregur

drgregur Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Luktar mot ett köp i helgen.. MEN läser MYCKET om denna "olje fläck" som uppstår och flera fått lämna in den 2-4 gång för att få en ny.. Alla nämner telia, är det en första batch som var knas eller finns risken kvar? Måste väl gå på garantin..?

Vill ju inte komma till jobbet och visa upp plattan som sen visar vara sig sämre än deras ipads.. vi har ett ständigt krig på jobbet :)
    :D

3. Iamfree

Iamfree Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    102
    Telefon:
    Google Nexus 5

MINA ENHETER

Telefon:
    Google Nexus 5
    ROM:
    Stock Lollipop
    Platta:
    Google Nexus 7
    ROM:
    Stock Lollipop
    Har också kollat på denna platta i två olika butiker med ett eventuellt köp i sikte (Telia och Phone house). Båda jag provat har laggat rejält i menyerna så jag blev väldigt tveksam till ett köp. Får lite hopp när man läser denna tråd då det verkar gå att lösa. Fläckarna på skärmen oroar mig dock fortfarande.

4. drgregur

drgregur Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Killen på samsung som jag pratade med sa att de vet om detta problem och fixar till det om man lämnar in den. Så det är ju frågan när de upptäckte det i produktionen, har de åtgärdat det i fabrik så det finns fräsha plattor i lager?
    Tror det kanske inte är någon fara, men gillar INTE lagget.. känns som jag kommer få kritiska kommentarer från arbetspolarna som loves apple.. :)

5. kpeder

kpeder Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

Min laggar lika mycket eller lite som min dotters Ipad, välj själv.Jag är jättenöjd med att ha en platta som är minst lika bra och att jag slipper "I"världen. Min Tab laggar enligt mig väldigt lite. Dessutom fick jag den billigare med 3G och wifi mot vad hennes Ipad kostade. Sen kan man prata om utseende och design men det är mer tycke och smak.