Guide: Här kan ni följa mitt ärende hos Anovo.

Diskussion i 'Galaxy S2 - Allmänt' startad av Drkosmos, 21 sept 2012.

  1. Dakar

    Dakar Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 mar 2012
    Inlägg:
    80
    Mottagna gillanden:
    10

    MINA ENHETER

    Det är bara att gratulera :)! Och jag tror absolut att det stämmer att 1 missnöjd kund berättar det för fler än 1 nöjd kund vilket också visar sig i forum som tex swedroid. Med detta sagt så är min mobil inne på 3:e vändan till Anovo för misslyckande att åtgärda fel och/eller nya fel uppkomna vid tidigare reparation.
     
  2. brobjo

    brobjo Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 maj 2012
    Inlägg:
    326
    Mottagna gillanden:
    47

    MINA ENHETER

    Var det därför aka_the_barf passade på att posta sitt inlägg fyra gånger? Som någon sorts kompensation för allt klagande... ;)
     
  3. schizo99

    schizo99 Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 jan 2011
    Inlägg:
    42
    Mottagna gillanden:
    3

    MINA ENHETER

    Har själv inga trevliga erfarenheter av anovo .
    men osm man säger.

    även en blind höna kan finna ett korn..
     
  4. Dakar

    Dakar Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 mar 2012
    Inlägg:
    80
    Mottagna gillanden:
    10

    MINA ENHETER

    Det är bara att gratulera :)! Jag håller med om att 1 missnöjd person berättar om sin upplevelse för fler än en nöjd kund. Vilket också visar sig på de flesta forum. Med detta sagt så har jag precis lämnat in min mobil för 3:e gången till anovo för att de misslyckats laga existerande fel och/eller skapat nya fel.
     
  5. n_sandstrom

    n_sandstrom Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 sept 2011
    Inlägg:
    430
    Mottagna gillanden:
    28

    MINA ENHETER

    Problemet med Anovo är ju inte att dom misslyckas med dom flesta servicar, utan att när det väl inte går vägen, är man fast på en krångelkarusell utan dess like.
    Jag ahr haft regelbunden kontakt med dom i flera veckor nu, och varje gång man får tag på deras support blir facepalmsen djupare och djupare...
     
    Dakar gillar detta.
  6. Facit

    Facit Bannlyst Bannlyst

    Blev medlem:
    25 nov 2011
    Inlägg:
    1 913
    Mottagna gillanden:
    238

    MINA ENHETER

    Så blir det när upphandlingen allt som oftast vinns av den som bjuder lägst...

    Man får vad man betalar för.
     
  7. n_sandstrom

    n_sandstrom Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 sept 2011
    Inlägg:
    430
    Mottagna gillanden:
    28

    MINA ENHETER

    Nej, 3's kunder får vad 3 betalat för.

    Att billig service leder till mängder av krångel är ju ganska givet, att 3 själva inte tar hand om det krånglet är bara ren skit.
     
  8. Dakar

    Dakar Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 mar 2012
    Inlägg:
    80
    Mottagna gillanden:
    10

    MINA ENHETER

    Precis min upplevelse av Anovo! Lämnar aldrig in en telefon där igen utan att först köpa en begagnad telefon som jag kan klara mig på i någon månad medan min är på lagning.
     
  9. Bejje

    Bejje Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 mar 2011
    Inlägg:
    89
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Haha trodde att detta inlägg handlade om värdelös service som det brukar göra när Anovo nämns, blev lite förvånad faktiskt :)

    Är ju väldigt vanligt att telefoner som INTE är fuktskadade döms ut som fuktskadade av Anovo. Har faktiskt sett ett flertal fall där folk tagit kort på fuktsensorerna, precis som i det här fallet, men sedan får de ändå ett kostnadsförslag om att den är fuktskadad, vilket är mycket märkligt. Antingen löser Anovo ut dessa sensorer med flit eller så blir de fuktskadade i transporten.