Hållbarhet och byggkvalite på Desire

Diskussion i 'Desire - Allmänt' startad av laika, 23 jan 2012.

1. bergsby

bergsby Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    8

MINA ENHETER

Desiren kommer nog leva kvar i minnet ihop med t68 som den bästa mobil jag haft. 2 år om 2 veckor och fungerar lika bra nu som då. <3

2. Stennan

Stennan Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    39

MINA ENHETER

Efter att jag lade in cm7r2 hboot och fick ca 100 MB mer att lagra appar så skulle jag nog säga att den funkar bättre nu än då, dock måste jag nog lösa nytt batteri snart.

3. Zisid

Zisid Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    21

MINA ENHETER

Har aldrig haft något skydd till min Desire, varken skärmskydd, skal, eller fodral. Plasten har några repor i sig, dock väldigt ytliga, de går inte att känna, man kan bara se dom, men skärmen har inte en repa! Mobilen har bott i min ficka varje dag i nästan 2 år nu, nog fan är den fin för det! Tappat den har man också gjort, men den har alltid fungerat lika rappt som innan!
    Nu dock till en liten ledsam sak. Mitt hörlursutag vill inte fungera riktigt. Det låter mer i ena luren än den andra, jag har bytt lurar otaliga gånger, försökt få ut ev smuts ifrån hålet, men ingen lycka blev det på den fronten. Har fått leva med det nu i nästan ett och ett halvt år. Men det går än när den har varit så fin annars!

HTC One X har mycket att leva upp till nu!