Igår skaffade jag och tjejen
Hallon och inte långt kvar vill jag avsluta om dom inte löser mitt problem.
Jag är redan less på
Hallon. Jag och tjejen misslyckades att flytta vårat telefonnummer till
Hallon. Tjejen har Vimla och jag har
Comviq men på nåt sätt misslyckades båda vilket det är ganska underligt. Har haft
Comviq , Karma, Vimla och porteringen har fungerat utan problem men hos
Hallon så får man det på köpet.
Har frågat Vimla om varför det inte gick att flytta numret till
Hallon och svaret från Vimla är att dom kan inte se att det har kommit in en förfrågan från
Hallon men
Hallon säger att dom har försökt 3 ggr.
Och
Comviq har jag inte kontaktat än. Känns det är ingen ide för vi båda har problem och det är från olika operatör. Felet ligger hos
Hallon vill jag gissa men dom erkänner inte.
Om inte
Hallon löser det ska jag ångra mitt abonnemang. Ta så mycket tid att kontakta supporten och sen kan dom ändå inte lösa.
Någon som har samma problem och hur löste ni det?
Click to expand...