Skämtar du eller?
Om jag har alternativet att avsluta något med ett knapptryck eller alternativet att TJATA på en operatör att de ska avsluta abonnemanget, vad är då bäst?
De får mer än gärna fråga mig efter feedback, det kommer säkert Vimla också att göra när jag väl avslutar det, men i så fall kan de skicka mig ett mail när allting är avslutat och klart.
Ett starkt argument för både
Hallon och Vimla är ju att det ska vara väldigt enkelt att använda och komma igång med och att det inte är någon bindningstid. Men när man väl ska avsluta det så ska det tydligen vara en jäkla massa meck hos
Hallon.
Jag har fortfarande inte fått något bekräftelsemail från
Hallon, trots att jag skrev tydligt att jag ville ha det snarast möjligt.
Det har aldrig tagit mer än max en timme innan jag fått svar från Vimla (mellan klockan 08-17 på vardagar) när jag skickat mail, så jag har lite svårt att förstå vad problemet för Hallon ska vara...
Click to expand...