Det har inte hänt mig än men har bara haft mobil i drygt 1 år så på en "5 års plan" kan nog vad som helst hända den.
lite OT
Närmast klantighet är väl när det är varmt ute och man har shorts som mobilen bara passar i framfickan, höger framficka, sätter mig i bilen och drar över högerbenet förbi ratten och tankspritt undrar efteråt vad var det som tog emot. Det blir lite som hävstångseffekt med benet och då jag har ratten rätt tätt inpå kan det bli en hel del kraft när man har bråttom och skall iväg. Det har hänt ett par
tre gånger så nu händer det nog inte igen.
Har inte sett någon skada. Annars tycker jag Samsung Gear VR är som gjort för att tappa mobilen i golvet, varit nära ett par gånger och då måste mobilen vara utan skal/fodral.
Nä, jag tar helt enkelt inte med mobilen på toaletten, läser gamla Bra Böcker när jag skiter.
Har dock spanat på att köpa en JBL Flip 4 Blåtand högtalare att ha i badet och då kommer jag antagligen ha med mobilen dit för att byta låtar så förr eller senare åker den väl iväg ner i badkaret men toan är nog långsökt men "klantighet" kan man aldrig helt förutspå.
Click to expand...