Helt okej. Några tankar bara. Gör det blåa med FAQ och liknande mindre. Lägg Media och Categories i det blåa och gör dom som dropdownmenyer Inloggningsrutan bör även göras om. Det ser helt enkelt blaffigt ut. Gör så att bildera öppnas som när man klickar på en video och lägg till länkar till föregående och nästa post. Det bör även finnas på videosidorna. Gör det enkelt att dela poster på sociala nätverk, Facebook, Twitter, Stumble och så vidare Ett betygssystem, helst bara like och dislike Annars, keep up the good work!
Ascii ; ja vi ska fortsätta i denna takten, du kan gärna sprida om du vill! Va menar du? asså om du skickar en länk på en video? så lägger vi ju upp den? om den inte är skit dålig haha
Är din dator trasig? Om det nu var fel på något annat än ditt huvud (dvs du såg helt enkelt fel, vilket jag tror... ), så var det fel på datan och inte datorn. Datorfel producerar inte felaktiga datum på bloggposter. Sent from my personal Dis-organizer GT-I9000
Ang mobilsida, det är att man kan läsa er sida i mobilen utan att zooma, den anpassas då efter skärmen. Jag tycker färgerna passar så jag "röstar" på att låta det vara.
Okej men hur fixar man en mobilsida då ? då måste man väll göra en app och lägga ut eller nåt ? ;D Okej men många som klagat på färgen..
Umm, en app ska inte behövas. Du får fråga någon här på forumet som kan sånt där. Kolla in på m.sweclockers.com så vet du hur jag menar med en mobilsida och en app inte behövs. Färgerna är ju skitnajs Sure, länkar sidan på facebook osv
Dels en sida som anpassar sig efter en mobilskärms upplösning, men också en sida som är simplare, en som inte slukar bandbredd, fattar du va jg menar då? Simplare design utan en massa lullull egentligen.
aa jag förstår, men som sagt inte jag som är designer, ska prata med han och se om han orkar göra om allt
Är det nån här som vet hur twitter funkar? jag har gjort en twitter sak till hemsidan, men hur ska ja få folk att se liksom att vi ens finns där?
Är det nån här som vet hur twitter funkar? jag har gjort en twitter sak till hemsidan, men hur ska ja få folk att se liksom att vi ens finns där?
GIllar att det inte är så ljust. Härligt att inte beöva anstränga ögonen så mycket när man precis vaknat t.ex.