Vi har 3 st HOX i familjen och dom va i början felfria men några dagar efter DOA tiden fick en av dom detta wifi problem.
Jag skickade in den till Anovo den 8 juni med denna felbiskrivning :
Wifi antennen (sitter löst) det märks tydligt om man klämmer lite lätt
uppe i högra hörnet då får man full mottagning.
Eventuellt har Bluetooth och gps också dålig mottagning men har inte hunnit testa detta så mycket.
Igår 20 juni fick jag tillbaka telefonen med följande kommentar :
Vi har inte kunnat återskapa eller konstatera felet, telefonen är uppgraderad med senaste mjukvaran.
Men allvarligt, jag trodde nån skämtade med mej, det är så enkelt att testa wifi att ett barn klarar av det, jag testade BT riktigt igår och också och en enhet 50 cm ifrån telefonen hittas inte utan det krävs ca 30 cm eller mindre.
Jag började ringa till HTC support som hänvisade till Brightpoint som hänvisade till HTC, så det blev ingen skillnad mer än att jag nu ska få en ny fraktsedel hemskickad och måste skicka in den igen
Jag undrar lite vad jag skall skriva för felbeskrivning denna gång ? Rita figurer ?
Click to expand...