jag har reggat mig på samsung och fått en kod, men när jag knappar in den på hbo s sida så står det att den är ogiltlig, sicken strul med detta då....
Samma här. HBO säger att koden är ogiltig. Kontaktade Samsung som sa felet kommer att åtgärdas inom kort. Databasen är inte fullständig.
Nu funkade det för mig att skapa kontot på HBO, efter att jag fått ny värdekod från Samsung. Äntligen!
fick en ny kod på mailen igår, den funkade, nu säger klienten ifrån att jag har en modifierad enhet dock. där fick man för root.....
Att man inte får ha root eller custom rom är surt. Trodde ler om HBO. 3 månaders uppsägningstid om man säger upp efter 5 månader. Skickat från min GT-N8000 via Tapatalk 2
Jag har problem med att registrera min produkt via Samsungs hemsida. Kan inte välja vilken modell av surfplatta jag har. :/
Du behöver inte registrera din produkt för att få HBO (inte jag i alla fall) gå bara in på http://www.samsung.com/se/mysamsungexperience/#/News/HBO/ och fyll i formuläret där!
[Efter mer kontroll visade det sig att det jag skrev var fel] Tapatalk2 :: i9300 :: AOKP Siyah kernel
Hittade en modifierad hbo nordic app på xda, den funkar med rootad enhet och custom rom, men utbudet verkar inte vara nått vidare, eller ?