Vad var det som innebär mer jobb än du hade räknat med?
Det kommer komma, tänkte bara bli färdig

Har dock bara 4veckor semester, varav två veckor kvar. Å nuvarande projektet har jag hållt på med i ca 3veckor. En vecka efter arbetstid och sedan två hela semester veckor.
Har planerat och köpt material för jobbet sedan i mars tror jag å lagt på hög...
Kan bjuda på en bild ifrån när vi flyttade in iaf, så får du vänta några dagar till på resten
Visa bifogad bild 196911
Jag hjälper även mina föräldrar en hel del de senaste månaderna. Bygga skärmtak å installerat kameror (någon rolig människa var å hämtade deras bil i påskas). De har
tre hundar, varav två amstaffar. Ingen vaknade...
De bor också ute på landet.
Samt att min far har tyvärr cancer. Han blev officiellt pensionär i år. Det började som prostata cancer som vi alla trodde han var fri från nu efter
tre år. Men tyvärr hade det spridit sig till skelettet å tyvärr verkar ingen behandling bita på det av det som de har testat hitintills....
Det är han som alltid snickrat å lärt mig grunderna (utom el, det gjorde skolan en gång i tiden). Så detta jobbet jag gör nu tycker han är roligt å vill ha bilder varje dag. Annars hade detta fått vänta.
Click to expand...