Det är tragiskt med dessa stackars belgare som inte har tillgång till mobiler i det egna landet utan måste köpa dem på Blocket Här kan man få lite kvällslektyr https://www.google.se/search?q=Bloc...VIzFCOT5ywOFgIGIDA#q=blocket+bedragare+paypal Om du bestämmer dig för att ha lite roligt med honom https://www.thescambaiter.com/#/
Definitivt. Det är inget annat än en blåsning. Men du hävdade att du var stensäker på att det var en specifik typ av blåsning.
Tjena alla. Jag skickar inget. Kommer aldrig göra det hahaha hans mobil nr fungerar inte ens haha... aja det är säkert någon äcklig stackare bara som lever på o lura andra. Tack för er tid iaf!
Ni e (da man) hahahaha Hej, Jag gjorde betalningen nu via PayPal och jag lägger 500SEK för leverans av Telefon till Belgien så jag överföra 4400.00SEK till ditt PayPalkonto nu. Jag fick bekräftelse mail från PayPal i min Skräppost att betalningen har gjorts så kolla din mail mycket väl inklusive din skräppost eller spam mail för bekräftelse mail. Tänk på att skicka Telefon idag och packa Telefon mycket väl. Nedan visas leveransadress i Belgien. Name: Amos Tony Address: Klipstraat 5 Zip Code: 2060 City: Antwerpen Country: Belgium
Var lite generös och skicka en leksakstelefon! Kan vara värt det som lite bus men man skulle ju vilja se deras min när de tar emot det.
Natalie är en bandit hon kommer att lura dig. Hon har kompis i London som jag råkat ut för. Min dotter har fått erbjudande från Natalie om att skicka pengar om dottern lämnade ut kontonummer. PASS UPP BOVAR FINNS DET GOTT OM!!
Men det måste till någon att lura för att bedrägeriet ska fungera. Att läsa om Marios envishet i ämnet är nästan fascinerande.
Min fru fick samma mail från Belgien med erbjudande om att betala 500kr i förskott osv. när hon hade sin Z1 Compact på blocket. Det vore ett sant nöje att åka till adressen i Belgien... Självklart ska man undvika sådant! Skickat från min Nexus 6 via Tapatalk 2
Hej! Såg detta inlägg på google när jag googlade på min bedragare. Har min macbook ute på blocket, och fick mejl igår utav en kvinna. Hon gick under namnet Karolina Fagerlund. Hons första mejl skrev hon "skicka mig priset på datorn.". Sen så bad hon mig skicka mitt bankkonto, skicka det utan att tänka på det (dom kan ju endå inte göra något med det). Sen imorse fick jag ett mejl utav "Bank Of England". Det var först nu jag insåg att detta var en scam. Började kolla upp alla dom uppgifter jag fått. Ip-adressen är registrerad i United States, Columbus. Telefonen är kontantkort och hennes mejladress ser inte så trolig ut heller [email protected]. Hon vill att jag skickade den till: Name: Amos Tony Address: Klipstraat 5 Zip Code: 2060 City: Antwerpen Country: Belgium Det står även i mejlet att hon lagt till 500 för leveranskostnaderna. Sen står det längst ner att jag kommer få pengarna när hon har fått varan. Jag funderar för tillfället att skicka iväg en kartong med en bild på en macbook sen skriva något på baksidan.
När jag kollat fraktpriser till utlandet för privatpersoner så har jag tyckt att de är rätt avskräckande. Skulle inte skicka en 10 månader gammal pryl på garanti om en ny kostar säg 700:- men tycker du att det är kul att skoja med skojare och att det är värt det så. Vill du prompt sälja något till utlandet så sälj på ebay, amazon eller liknande så har du ett skydd som säljare
Tänk på att det kan vara någon annans pengar ni får in på kontot. Alltså har bedragaren en annons ute för samma belopp, köparen av den telefonen för då över pengarna till dig och du skickar din telefon till bedragaren. Därefter anmäler den ursprungliga köparen dig och du blir dömd för bedrägeri