@MEE: Tack!
@Fredriks: Ok, jag tror jag börjar från sista frågan..
Efter ominstallation ska det inte vara några problem. Sorry om jag var otydlig, men jag hade lite problem med att få till uppgraderingen från förra versionen. Anledningen till att den kraschade var som du misstänkte att du skrev in "#". Normalt ska man inte behöva hålla på med de där inställningarna.
Så till notifieringen... Vad menar du med default? Är det växelns default? Appen har ingen aning om växelns defaultvärden. Med den tiden (23:59) så har du ställt in att den inte ska fråga om vare sig tid eller datum. Då skickar inte appen med någon tid/datum till växeln, och appen förutsätter att det är en hänvisning som upphör vid midnatt.
De växlar jag provat brukar funka både med och utan tid/datumangivelse. Då använder de växelns defaultvärde. Default för "Gått för dagen" BORDE väl vara vid midnatt? Dvs. att den inte säger någon tid, men helt enkelt tar bort hänvisningen vid midnatt? Varifrån kommer klockslaget 07:00?
Det är exakt de här grejerna jag behöver hjälp med innan den får komma upp på Market

Tack för er tid och kommentarer!
Click to expand...