Hextacy - Nytt spel i betaversion

Diskussion i 'Spelutveckling' startad av meatsushi, 30 dec 2010.

  1. meatsushi

    meatsushi Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 mar 2010
    Inlägg:
    101
    Mottagna gillanden:
    13

    MINA ENHETER

    En ny uppdatering finns på Market, nu ska spelet funka på X10 Mini och andra telefoner med lågupplösta skärmar. Har bara haft möjlighet att testa i begränsad utsträckning, så feedback på hur spelet rullar för er med små telefoner mottages tacksamt.
     
  2. meatsushi

    meatsushi Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 mar 2010
    Inlägg:
    101
    Mottagna gillanden:
    13

    MINA ENHETER

    Halva priset nu, sju riksdaler sägs ju vara sweetspotten så nu blir man miljonär. Go grab!
     
  3. meatsushi

    meatsushi Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 mar 2010
    Inlägg:
    101
    Mottagna gillanden:
    13

    MINA ENHETER

    Ny uppdatering! Eller ja, har faktiskt hunnit med två uppdateringar sedan sist.

    Innehållsmässigt handlar det om en ny splash screen som funkar bättre på tablets och andra högupplösta prylar, men framförallt haptisk feedback. Om vibrationerna på något sätt känns obalanserade så hojta till, det är svårt att förutse exakt hur väl det funkar på olika hårdvara så feedback mottages tacksamt i vanlig ordning.
     
  4. Das Erdbeerkuchen

    Das Erdbeerkuchen Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 jun 2009
    Inlägg:
    1 040
    Mottagna gillanden:
    462

    MINA ENHETER

    Jag gillar vibrationerna!
    Vad jag saknar är att se globala topplistans topp. Veta hur långt efter eliten man ligger. ;)
     
  5. Dheri

    Dheri Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 dec 2009
    Inlägg:
    60
    Mottagna gillanden:
    4

    MINA ENHETER

    Instämmer med föregående skribent, möjlighet att scrolla i globala topplistan är önskat.
    Gärna en eller flera tidsbegränsade topplistor med, typ veckans/månadens bästa
     
    Das Erdbeerkuchen gillar detta.