Hjälp! HTC Incredible S vs. LG O2x

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av linus@21, 13 april 2011.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. baracken

baracken Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    103

MINA ENHETER

En anledning till att skaffa HTC är ju att man kan känna att deras telefoner fungerar länge, verkar ju som dom flesta HTC lever än idag även om dom är 2 år gamla. Min SE X10 gick knappt att ladda efter 2 månader och LG har väll bara gjort budgettelefoner innan O2x vad jag sett så ja då skulle jag säga att HTC är ett säkrare val.
    Sen är jag inte ensam om att ha haft problem med X10, jättebra telefon på pappret och fungerade fint från början och sen kom man ut och det var lite fuktigt och det gick knappt att använda telefonen och skit då känns ju inte SE så himla säkert.

2. pmugghc

pmugghc Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1.063

MINA ENHETER

Ziz.. som du/ni kanske kan se på min signatur så har jag en Moto Defy. Den är varken störst, snabbast eller snyggast. Men den är rätt för mig (vattentålig), men jag försöker inte pracka pa den till andra. Jobbar inte för nån.
    Men har man nån koll på forum så ser man ju den stora mängd SW och kamera problem LG O2x har. Men du/ni verkar ju "sjukt" nöjda med O2x som du/ni skriver...

Sent from my MB525 using Tapatalk

3. zizee

zizee Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Vilket kameraproblem syftar du på? Så vitt jag vet så finns det inga problem med kameran. Bara för att någon/några medelsvenssons skriver på att forum att de har problem så ska du grunda din åsikt på det? Cmon dude get real. Har knappat något problem med min SW heller. Som sagt, läs vad kungarna av recensioner säger, i detta fallet Swedroid. De har verkligen de bästa recensionerna.

4. linus@21

linus@21 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag har redan skriv att det blir en Is före detta.Och så hade ja skrivit att jag ändra mej till neo vs Is.Också har jag väll inte sagt nånting om nånn arc?

5. pmugghc

Mottagna gillanden:
    1.063

MINA ENHETER

Kolla tex här:
    http://www.techradar.com/reviews/pho...-929388/review?artc_pg=7

6. pmugghc

Mottagna gillanden:
    1.063

MINA ENHETER

Vad är det för problem att vara "medelsvensson"?
    Men man måste nog vara teknik kunnig för att roota och byta ut LGs SW för att vara nöjd!

7. pmugghc

Mottagna gillanden:
    1.063

MINA ENHETER

Skulle vara kul och köra en omröstning av nuvarande LG O2x ägare och se om de håller med Swedroids recension!

8. zizee

zizee Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Om det nu är kul, varför kör du inte en omröstning? Varför skulle man vara missnöjd med sin o2x? Finns ingen telefon i dagsläget som slår den. När väl Sgs2 och HTC Sensation kommer ut, då tar de över tronen. Problem om hur man rootar, tar bort förinstallerade apps, varför mobilen fastnar, hur man ändrar inställningar och liknande finns på alla möjliga forum på Swedroid.

Förresten, det finns en edit-knapp. Anvädn den istället för att spamma forumet.

Last edited: 16 april 2011
  9. baracken

baracken Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    103

MINA ENHETER

Okej jag tycker att vi går över till topic och slutar upp med det här. Personen i fråga verkar redan ha valt IS så då kan vi ju i så fall låta den här tråden vara eftersom då personen inte längre behöver hjälp att välja.

linus@21 gillar detta.
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.