Ni anar inte hur glad jag skulle bli, för denna högteknologi. På denna särskilda sorts platta, kan jag läsa och författa. Efter julens skinka och dopp i spad, kommer klappen som gör mig glad. Men akta sig bör nog Tomten göra, så att han inte innehållet förstöra. Tänk om han nu denna klappen tappar, spräcker glas och raderar appar. Hoppas verkligen jag får denna surfplattan, liggandes på julgransmattan. Du lever som man gjorde förr Bankandes på framtidens dörr Liv utan teknik kan jag inte fatta Därför sak du få denna platta Jag får titta men inte röra Garanterat kommer jag dig störa Från ett freak för Samsung och teknik Till en som aldrig mer ska bli aldrig sig lik Med fingret på den du smeka. Så kommer den igång så ni kan leka. Hårda paket för glädjens skull.
Här får du något kul, så tuta och kör. Denna kan du omöjligt ha för stora fingrar för. Lite kul, min mormor och morfar gnäller alltid på att nya telefoner och liknande har för små knappar.
Min morfar vill ha en ny mobil, men han klagar på att mobilerna är för små, så då får han en lur på 7 tum!