hjälp med mobil

Diskussion i 'Off Topic' startad av Anonymous, 5 jul 2011.

1. Adam2

Adam2 Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    55

MINA ENHETER

Jag påstod aldrig att den var bra. Mitt inlägg var långt ifrån en köprekommendation. Ledsen om det inte framgick! :) Jag var mest förvånad över att TS inte hittat den själv och än mindre att han inte givit upp hela konceptet med telefon från Kina.

2. Anonymous

Anonymous Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

Det är bara så att jag vill se mobilen innan jag köper den. Tanken på att köpa en mobil från kina är helt enkelt att jag gillar att ta lite chanser, då blir livet roligare. Tänk om jag beställer en och får en supermobil, eller så får jag en dummiemobil som de har hittat på gatan.

3. Division

Division Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    13

MINA ENHETER

Dubbelmoral? Först säger du att du vill se den innan du köper, sen säger du att du vill köpa grisen i säcken? Hänger inte med riktigt.

4. Hampa_D

Hampa_D Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    380

MINA ENHETER

haha nej det var inte så jag menade ville bara påvisa att h*n ska läsa lite på sidorna.

Supermobil nej. tanken har inte slagit dig att om det hittats en "super"mobil på nätet till ett sådant pris som kina mobilernas så skulle det varit bra mycket mer snack om det? just saying.
    i första inlägget skriver du att du har stramt med stålar är det inte då bättre att satsa på något du vet vad det är?

Last edited: 5 jul 2011
  5. Ascii

Ascii Android Expert Medlem

Mottagna gillanden:
    3 144

MINA ENHETER

Alltså. För 1200 kan du verkligen inte förvänta dig en NY mobil med alla dessa krav. För den summan borde du förvänta den en duglig bugdetmobil som är bra för det priset, inget mer, punkt slut.

Den jag kan rekommendera är dessa:

ZTE Blade

Samsung Galaxy Mini

Vill du ha en bättre mobil får du plussa på ett antal tusenlappar till.

6. Hampa_D

Mottagna gillanden:
    380

MINA ENHETER

stämmer bra, kolla på den här listan så har du lite att gå efter
    Prisjakts listade telefoner med android

annars har du ju https://fb.comviq.se/order.aspx?offeringId=zte_blade-vas_facebook för under tusingen och har ett par spänn till att låsa upp den köpa tillbehör och eventuellt ett större minneskort

Last edited: 5 jul 2011
  7. Anonymous

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

Bara om ni ville veta så är det reklam om t.ex dealextreme.com på youtube :D

8. Hampa_D

Mottagna gillanden:
    380

MINA ENHETER

Okej? utveckla ditt tänk är du snäll.
    Jag har handlat mycket från dealextreme och jag kan säga så här, du får vad du betalar för så simpelt är det. Senast var det usb kablar till telefonen jag köpte. Det av 4 beställda så har tre släppt i höljet till kontakterna. Ibland har mina ordara tagit så lång tid som två månader men visst jag har kanske sparat några kronor om grekerna funkat och inte pajjat på stört, eller om man ser det på ett annat sätt så har jag fått betala mer för en vara än om jag skulle köpt kvalité direkt. Men köp nåt kul och ge oss en review! Jag väntar med spänning.

Telegrapht from Talkatalkatalkatalka through derka derka

9. Pliind

Pliind Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    368
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Samsung Fold 7 1TB

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Samsung Fold 7 1TB
    Platta:
    iPad Pro
    Övrigt:
    Garmin Epix Pro Gen2
    Det finns inget utrymme på krav som innehållar orden "bra" när du inte kan betala mer än en tusenlapp, din pryl kommer ramla isär efter ett tag och du kommer då sitta där med en trasig mobil som inte är värt ett skit. Visst ibland kan man ha röta och slå jackpot, men tror knappast att du komma göra det, det är inte bra att vara dumsnål, det sparkar dig alltid i ärslet.

10. Anonymous

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

Jag prövade att återställa mobilen för att se om batteriet blev bättre, och ja ja det blev det :) Så jag ändrade mig nu från att köpa en mobil till ett soft air gun (bb gun) från dessa sidor, Jag skulle köpa 4 st för ca 300 svenska kronor. Men när jag skulle betala så ser jag med fasa att det inte går md säker kortbetalning. Så jag har ännu inte beställt något. Vad tror ni, ska jag lita på sidorna? Har ni någon erfarenhet av dessa sidor eller går det med säker kortbetalning på något annat sätt. vad tror ni? tacksam för svar!

11. Adam2

Adam2 Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    55

MINA ENHETER

som flertalet personer försökt upplysa dig om, kvalitet/ leveranssäkerhet korrelerar ofta med priset. Jag skulle aldrig skicka större belopp till en sådan firma (brukar tom vara återhållsam på ebay när det gäller 25 kr) better to be safe than sorry.

Sent from my Nexus S using Tapatalk