Vad roligt att se den här utvecklingen. Nya versioner med förbättringar titt som tätt.
Jag har efter en del användande hittat några förbättringsmöjligheter...
Har lagt märke till att om spelarna har för långa namn syns inte anledningen till att de blir utvisade.
EDIT: Såg att du redan har på listan att göra om layouten för liverapporteringen, måste lära mig att kolla första inlägget innan jag kommenterar
När man drar för att byta dag i matchbevakningen till och från gårdagens datum kommer animeringen inte från den sida man förväntar sig. Dessutom är det bara animerat till och från dagens datum, bläddrar man längre byter det dag som önskat, men utan animering.
Lineup vyn för Bofors-Almtuna i onsdags (27/10) går att scrolla i sidled, har kollat alla andra allsvenska matcher en vecka tillbaka och samma fenomen finns endast på matchen Bofors-Tingsryd 20/10. (men inte på ytterligare två matcher med Bofors mellan dessa tillfällen)
Formateringen på lineupen är väldigt varierad, ibland nummer, för och efternamn på samma rad, ibland på varsin, ibland på två rader. Tror det skulle bli en mer lättöverskådad lineup med konsekvent formatering.
Click to expand...