Tack för alla tips! Tyvärr verkar det inte hjälpa, och ja jag har fått uppdateringen. "Android 3.1" står det under "About Tablet". Det verkar ju konstigt att det skulle vara olika mjukvaruprestanda när den körs på samma plattform. Vill inte avvika från ämnet "uppdatering till 3.1" för mkt, men är det ingen annan som upplever att vissa hemsidor inte visas förrän skrollningen stannat? Innan dess är det bara ett vitt fält.
Har märkt detta jag med. Det verkar som om browsern renderar sidorna i steg nu, istället för att ladda hela sidan på en gång. Prisjakt.nu är ett skräckexempel. Just browsern kändes bättre innan uppdateringen.
En recension av This is My Next: http://thisismynext.com/2011/05/16/android-honeycomb-3-1-hands-on/ Sent from my MB525 using Tapatalk
Jag har köpt min xoom från bazula.se, men när jag söker efter systemuppdatering under 'om pekdatorn' så hittar jag ingen uppdatering. Jag har provat att ställa fram datumet till december men det hjälper inte. Gör jag någonting galet? Jag har 3.0.1 :-\
Det är inte något galet hos dig, utan helt enkelt så att Motorola inte släppt sina uppdateringar ännu. Iaf inte här i Sverige vad det verkar. Det kommer uppdateras inom de närmsta veckorna enligt Motorola.