Gokväll! Ser att det finns tråd om Honor 8x Max men är själv i stort sug efter den "mindre" Honor 8x. Någon som köpt/tänker köpa denna lur?`Importerade min nuvarande 7x från Kina och är mycket nöjd. I mina ögon så ser det ut som en galet bra uppföljare. Så någon som skaffat? Har ni i så fall några synpunkter? Mvh JB
Funderar också på denna. GSMarena släppte just sitt test: Honor 8X review Gillar att den verkar vara greppvänlig så att man kan köra utan skal. Kameran och avsaknad av USB-C är nog de främsta nackdelarna. Batteritiden och skärmen verkar bra. Finns att beställa på amazon.de för €250 om man inte orkar importera från Kina. https://www.amazon.de/dp/B07HHJ6XQC/?tag=swedroid03-21
Också sugen på denna men är lite orolig att Kirin710 inte är snabbt nog. Har blivit lite bortskämd med sd845 den senaste tiden. Det viktigaste för mig är dock hur rapp touchresponsen är,det är något som ej är kopplat till hur snabbt chip telefonen kör utan har med LCD och implementeringen att göra.
Ja Kirin 710 är ju inte i närheten av SD845. Sedan har ju Huawei varit rätt dåliga på att optimera flytet senaste åren men kanske har de blivit bättre nu? Synd att Xiaomi inte har någon lur med en skärm på 6.5".
Testade Honor 8X idag i en trebutik i London. Kändes väldigt trevlig. Skärmen var bättre än väntat och flytet var också riktigt bra. Blev inte mindre sugen på att beställa en.
Slog sak i saken och beställde den blåa varianten för cirka 1 vecka sedan. Glott igenom många hands-on och tyckte att det var värt att prova. Värdesättet egentligen mest bara en stor skärm för surf och kanske någon video då och då så det skall bli ruskigt spännande att testa denna. Hur tyckte du storleken kändes? Kändes den rejäl i konstruktionen? Väldigt nöjd med tidigare Honor i just kvalitétskänslan så det vore kul om även en sådan här billig lur kan ge samma.
Perfekt storlek. Bygget verkade också bra men svårt att känna mer exakt när man testar i butik och den sitter fast i en tråd. Var beställde du din?
Kul att höra! Vad tog dom för den i UK? Ser riktigt fram emot den! Kör 7X idag och är riktigt nöjd så jag hoppas jag blir det med uppföljaren. Jag beställde min från Asien 4gb/64gb.
Okej! Fick betala 2008:- inkl. tull. Så nu väntar jag med spänning tills den dimper ner i lådan! Lovar att återkomma så snart den är här!
Kameran på 8X verkar inte speciellt imponerande tyvärr: View: https://www.youtube.com/watch?v=cImW2VYejBg
billigaste jag hittar på amazon de / uk är för cirka 2500kr,, finns det inte billigare då Jungelbobo har försvunnit mystiskt ??
Amazon.de säljer den för runt 2500 kr. Då har man också garanti och möjlighet att returnera om man är missnöjd. Att importera från Aliexpress för att spara några hundralappar på en telefon tycker jag är tveksamt, särskilt numera när fraktkostnaderna har blivit högre och även väntetiderna.