Diskussion: HOX får en kort livscykel

Diskussion i 'One X - Allmänt' startad av RobertRoos, 10 dec 2012.

1. -WR-

-WR- Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    117

MINA ENHETER

Jag hänvisar till mitt tidigare uttalande om marknadsföringspengar. Och som folk snackar om S3 efter storsäljaren S2. Det råder ingen tvekan om att S3 är en fantastisk lur - fattas bara - men användarupplevelsen har sagt vara bättre i HOXen i och med Sense. Något som gång på gång tas upp av folk som använt både HOX och S3. Det är lite min poäng.

rolle_84 gillar detta.
  2. aka_the_barf

aka_the_barf Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    23

MINA ENHETER

hur man upplever olika launchers är ganska så subjektivt. sense vet jag inte riktigt vad jag tycker om, den känns lite tungdriven, likadant som samsungs nature ux eller vad det heter. därimot stör jag mig på nature ux av någon anledning. tidiga versioner av touchwiz tyckte jag om för den kändes slimmad på nått sätt, ja som du ser ganska subjektivt.

HTC har ett gott rykte från desire och nexus one dels för att dom var bland dom första som lyckades nytja och använda android på ett bra sätt och verkligen satsade på plattformen. men konkurenterna är ikapp idag och det märks. sen tabbade sig htc med sensation ganska rejält. finns flera som köpte just sensation på jobbet. samtliga sitter idag på iphone eller annan android.

så marknadsföring i all ära men ett gott rykte kommer man långt med speciellt i dagens samhälle med forum och alla gratis tester man kan kika på.

3. paulreedsmith

paulreedsmith Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    479

MINA ENHETER

Hur mycket har HTC sålt av One X? HTC´s försäljning har varit kraftigt dalande senaste året, så någon succe är inte One X iaf i den meningen. Samsung pissade väll ut 30-miljoner S3 första 3 månaderna!!

Gillar One X mer än S3, men tycker S3an är bättre på nästan alla punkter, om den meningen "make sense".