HTC Desire HD, Incredible S eller Xperia Arc (en till sån där, VILKEN?!-Tråd)

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av rullarn, 10 apr 2011.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. thorstenn

thorstenn Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    77

MINA ENHETER

*ser en "vi som väntar på..." tråd på 200sidor framför mig*

:)

2. moparlinke

moparlinke Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    642

MINA ENHETER

Hoppas inte :-/

3. rullarn

rullarn Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

hehe, de vore väll inget skoj för de som väntar på den! :)
    Har tittat lite närmare på Samsung S2 och är väll imponerad, men jag kanske är löjlig som säger att jag vill att den ska tilltala mig estetiskt, vilket den kanske inte gjorde. (nu är de inte allt jag tittar på ^^)

Usch...väljer jag en Arc så snackar vi nog ändå leveranstid 2 veckor! Om nu inte Telia i Trollhättan har den och de är så att deras internetsida är den enda som inte har den :)

4. moparlinke

moparlinke Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    642

MINA ENHETER

5. baracken

baracken Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    103

MINA ENHETER

Om jag ska vara ärlig så om du kan leva med storleken hos DHD så tror jag att du kommer bli väldigt nöjd. Bra kvalitétskänsla, snabbt internet, okej kamera, väldigt bra skärm.
    Personligen så tycker jag verkligen inte om den här trenden med att telefonen ska vara så smal som möjligt och helst platt baksida, älskar rundheten på baksidan hos DHD ligger skönt i handen.

6. rullarn

rullarn Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Är allt lite sugen på den med tanke på storleken på skärmen :)
    Men frågan jag ställer mig om de är värt att slå till på den, om det är värt att ha den gentemot de andra jag tittar på, de är ju ändå en "gammal" mobil så att säga :)

7. baracken

Mottagna gillanden:
    103

MINA ENHETER

Men dock samma processor som Desire S och incredible S dock mer RAM i HD så den är fortfarande den bästa där och tror att processorn i HD är bättre än den i ARC om jag ska vara ärlig, har hört att det är samma men värkar inte vara det då den i ARC heter Scorpion och den i HTC heter Snapdragon. Så bland HTC så är den fortfarande kung och av någon underlig anledning billigast.

8. rullarn

rullarn Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Inte stor skillnad på skärmen då? :)
    Och frågan är hur är kameran och även film/videoklipps uppspelningen är, där jag hänger på vad de blir för nån på de 3 punkterna :)

9. baracken

Mottagna gillanden:
    103

MINA ENHETER

om du kombinerar foto och videoinspelning så vad jag läst så fotar ARC ja bäst men är tydligen laggig i videoinspelning. Tar du kort i dagsljus så blir bilderna bra i HD:n och tycker att videoinspelningen är bra, uppspelning av video tycker jag att den är väldigt bra till ganska mycket tack vare den större skärmen dock så rekomenderar jag att ladda ner en annan videospelare då original inte har stöd för AVI t.ex

Dock så kan det jag säger bero lite på att jag inte litar på SE:s byggkvalité för fem öre

10. rullarn

rullarn Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Okej, tack för informationen.
    Var faktiskt Desire HD jag varit sugen på senaste månaden/månaderna, mer att nu när de kom till kritan så börja jag titta runt vad de finns :)

Så surt att inga butiker i trollhättan för mobiler där man kan få se dem igång, alla är visnings-X...Ville jämföra displays ju :D

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.