Nej nej, Windows 7 Mobile är inte släppt. Utan detta är helt klar Windows 7 Ulimate edition de har installerat /sarcasm
Doh! Fan va ni liksom e neggo era tönts!!!!! Jag köpte facktiskt jusst den där måbbilen typ förra veckan och den HAR Windows 7. Dem funkar skit bra att spela Star craft 2 på den. Om ni inte tror mig så kola på billden!!!!!!! Mvh /Kalle 14 jordsnurr PS. Jag passade på att beställa Photoshop samtidigt. DS.
Ja, det förstår jag förstås. Här är en film som jag rekommenderar: http://www.youtube.com/watch?v=T_yDWQsrajA
Ojojoj nu vet jag nästan inte vad jag ska tro hehe Tack för filmtipset i alla fall. Den verkade rätt bra
"Måndag hela veckan" är en underbar klassiker Vore kul att få höra någon, snälla någon som har köpt en liknande Android lur, kanske Desire som Kina/Taiwan import till dessa priser.
Är det verkligen så här skrämmande lätt att lura människor? Inte konstigt då att det är möjligt att sälja skräpkopior på riktigt.
Stämmer inte grejerna enligt spec så kan du ju kräva tillbaka pengarna, alibabba håller ju pengarna tills du accepterar att dom för över pengarna till säljaren, men hur det funkar i verkligheten vet jag inte. Köper en del tillbehör på aliexpress.com och det funkar bra