Well, jag är iallafall övertygad om att
Telenor segar med leveranserna med flit - förhoppningsvis är det bara för att försöka få nån att hoppa av. Ingen annan återförsäljare tar sådan tid på sig att leverera Hero och jag har aldrig sett maken till ovilja att informera om orderstatus. Uttalanden från
Telenor hintade redan från början om att man gärna fick avbryta ordern om man tyckte leveransen tog lång tid.
Enda nackdelen för dom är att dom inte kan lägga ut Hero på sin webbshop förrän telefonerna skickas ut för leverans, men frågan är hur viktigt det är? Teoretiskt sett kan de väl fippla med leveranserna ett bra tag till.
Jag kommer iallafall hålla utkik och spana i varje
Telenor-shop jag passerar. Om det dyker upp telefoner i butikerna innan de skickas ut, så...
Har varit Telenor-kund länge, både när det gäller mobil, vanlig telefon och bredband. Har dock haft en hel del problem och funderat på att byta och det här gör inte saken bättre.
Click to expand...