well, försökte ringa genom växeln men blev stoppad för de kunde inte koppla fram fler samtal till webshoppen idag (första gången jag hör en sån variant). Överlever väl att vänta en dag eller två till, men Telenor imponerar inte. Hur många Hero kan dom ha sålt egentligen?
Nu ligger min också på laddning! Gick bra att hämta ut den med kollinummret. Ska byta till telenor som tack, aldrig mer tele2!
Hämtade min förut, telefonen är riktig najs. Har en iPhone 3g sen 1 år tillbaka. Riktig bra kvalitet, heron alltså. Iphonen är ju ingen dålig telefon den heller. Hoppas ni får era heros snart.
Jag har mailat dem en gång i tisdags, en gång idag , men telenor vägrar svara , är beställd på företagssidan ! !
grattis alla ni som har fått era telefoner! jag måste säga att jag blev lite sur över att "företagarna" som beställt veckan efteråt verkar få sina lurar men inte alla som beställde privat på "fredagen", ringde och pratade med dom om detta men dom hävdar att det är olika lager, privat och företag.... låter galet att inte alla förbokningar hamnar i samma "kö" så att säga, men men. varje gång jag pratar med dom så blir jag förvånad över att telenor lyckas hålla sig flytande, de verkar inte ha en bra organisation och inga system synkar med varandra, eller så ljuger dom rätt upp i ansiktet på mig, tråkigt.
Jag ser att de dragit 3990 kr från mitt kort fredag den 10 juli och jag fick ett ordernummer, telefonmodell och pris på websidan som jag sparat, men inget bekräftelse-mail. Får väl ringa och kolla.
Idag kunde dom iallafall koppla mig vidare men tyvärr lyckades jag ändå inte. Efter drygt 37 minuter i telefonkö och upp emot 15 samtal med växeln så kopplades mitt samtal ned. Får väl försöka igen om en stund.
En kompis beställde Hero som företag och han har nu fått sin telefon. Tror att beställningen gjordes på lördagen. (Heron låg ju uppe längre för företag)
Fick din kompis en avi ?? eller han fick tag i kollinr. Beställde också på företag, men fick ingen avi igår och är hemifrån någon dag nu !
Jag mailade till "internetbutiken.se@telenor.com" och de har nu svarat: Så nu är man snart Hero i sin egen värld utom hos girlfrienden som med visst fog ifrågasätter behovet av ytterligare en "sån där telefon"
Jag mejlade telenor igår och fick svaret att telefonen väntar på mitt utlämningsställe. Nu ska man bara klara sig genom eftermiddagen inna man kan hämta ut den.
Tilläggstjänst: SMS-avisering Händelser 2009-08-13 12:24 Försändelsen har kommit till Postens serviceställe Bör man inte få en SMS-avi?
Hoppsan. Skrev fel i detta inlägg. Statusen var inte "distribuerad" utan "feldistribuerad". Detta var i tisdags, då pratade jag med Schenker och de visste helt enkelt inte var den var, den skulle varit i Skövde men var inte där när paket packades upp. De hoppades de skulle hitta den och att den skulle vara mig till handa på fredag. Nu är jag hemma från Way Out West, ingen avi i brevlådan och status på trackingsidan fortfarande "feldistribuerad". Inga telefonlinjer öppna annat än på vardagar heller. Blah. Mina nerver tål inte detta. 2-4 arbetsdagar my ass. (skatta er lyckliga ni som fick den på en dag)