Detta Anledningen till att Jag verkligen inte vill köpa en enhet utan oreo från start och utan stöd för treble
Precis, men skönt ändå att stöder finns. Nu vet jag inte men, finns V30 med single sim? Skulle den i så fall ha stöd tror du? LG V30's positiva sidor gentemot ex U11+ är i mitt tycke endast designen, föredrar metall/aluminium framför glas
Och jag har inte haft en sedan Desire [emoji846]. Det var ju även något med S-off som man också kunde göra minns jag. Jag vet iaf att senare htc modeller låste upp bootloader via htcdev där man fick en nyckel typ. Jag känner mig inte orolig över detta med bootloader. Det kommer att gå att göra tror jag. Jag längtar efter att få min u11+ nu. Det enda som är bra med att inte få den snabbt nu är att det hinner komma lösningar på detta med bootloader, root, twrp och kanske custom rom hehe...
TechZilla reder ut det här med GSMArenas "test" av batteriet... (hoppa fram till 2:40) View: https://www.youtube.com/watch?time_continue=4&v=rMD-EYH3R5M
Det där såg ju riktigt bra ut. Men precis som TechZilla säger så tycker nog jag med att skärmen på U11 är bättre än på U11+. Ingen jätteskillnad men trots allt bättre. I övrigt så tycker jag att det ser bra ut för U11+. Det kan nog mycket troligt bli mitt nästa köp här fram till sommaren när min S7 Edge har gjort sitt. Det enda jag skulle sakna är möjligheten att använda Samsung Pay som jag faktiskt tycker är riktigt bra och smidigt.
Fråga supporten när de skulle börja skicka ut dem : Vi jobbar för att få ut de så snabbt som möjligt, men i nuläget ser det ut som att det dröjer till efter jul. Vänligen, Simon
Jag har chattat med svenska medarbetare några gånger, idag så bad han mig dock skriva på engelska då alla dom svenska var upptagna. Fick dock inte ur dom nåt datum, kan bli alltifrån 1 till sista december tydligen.
Alltså deras websida är för grym. Hur fan kollar man orderstatus? Finns ju inget att trycka på? Hade försökt att logga in via den här länken https://shop.eu.htc.com/store/htcemea/sv_SV/help/ Men det står bara "Ange en giltig e-postadress." Hade försökt gjort en återställning av lösenord, men nej, finns ingen sådan e-mail. Däremot så funkar det ju att logga in här https://shop.eu.htc.com/store/htcemea/sv_SE/DisplayPurchasePlanEmailValidationPage Är så arg nu, att vill bara avbeställa skiten.