Menar du UPS Express Saver® ? Vet inte riktigt vad som skiljer mellan vanlig sändning och denna, är ju express men själva saver förbryllar mig. Aja, den kommer förhoppningsvis innan fyrverkerierna.
Jag skickar en del med UPS och Standard brukar vara 3 dagar (beroende på land) och express Saver är snabbare än så, kan inte få fram hur snabbt, men hoppas jag får den på fredag. Ni som fick mailet i fredags kan nog få den i morgon om ni har tur. Har ni ingen beräknad leveransdatum? Min är inte skickad ännu så kan inte se det :-(
NL 22.12.2017 13:17 Order behandlad: Redo för UPS Är allt som hänt sedan jag fick mailet. Fick ju mailet i fredags som sagt, men ingen uppdatering överhuvudtaget, antog att nåt skulle synas i morse men nej, så vi får se om det börjar röra på sig under dagen.
Oh shit! Det ringde på min porttelefon för ett par timmar sedan. Förutsatte att det var typ Jehovas eller Hyresgästföreningen, då ingen jag känner skulle ringa på utan att höra av sig först, så jag sket i att öppna. Nu fick jag ett mail från UPS om att de hade försökt leverera utan att lyckas... Hade inte ens fått det ursprungliga UPS-mailet som vissa av er här fått, så jag var inte alls redo på det här. Nåväl, blir att hämta upp på något utlämningsställe istället då.
Jag har precis ringt och pratat med htc. Samtalet gav mig ingenting [emoji34]. Frustrerad och besviken. Synd att detta blir min sista htc någonsin men så är det.
UPS alltså .... ingen uppdatering sen i fredags. Är dom så jäkla sega eller har inte HTC fått iväg paketet trots vad mailet man fick hävdar?
Jag fick mejl idag. Och på ups sida står det. In Transit: On Time Scheduled Delivery Date: 12/28/2017 by End of Day
Var in och kollade på UPS sida, jag får telefonen i morgon! Men den uppdateringen kom väldigt sent, kl 18:54 ändrades statusen
Htc's kundservice är ett skämt. Varje gång jag varit i kontakt med dem (i olika ärenden) får man känslan att kundtjänsten finns för att man måste ha en kundtjänst. Problemet är att Htcs produkter ska vara premium (priserna är det i alla fall), det rimmar illa med kompetensen på kundtjänst!
Nu, för 1 minut sen ändrades statusen. Planerad leverans imorgon innan dagens slut, lönar sig tydligen att klaga. Ja, har kollat både appen och hemsidan. Men nu vart det lite muntrare miner