Vad tycker ni är en rimlig kompensation? Jag vart erbjuden en laddare och det tycker jag inte va tillräckligt.
Btw, en sak som jag grubblat över men inte riktigt reflekterat över är varför Bing ikonen syns när man stänger program fönstret? Är detta jag menar. Använder Edge launcher men har Microsoft Arrow launcher installerat efter att jag hade den på min förra teleon, har inte tagit bort den helt enkelt. Någon som vet vad den gör eller hur jag ens kan använda den? Den försvinner ju efter typ 1 sekund, var i detta tillfälle det var smidigt att använda Androids inbyggda skärmdump-knapp
Nu känner jag mig lite dum men var är Bing ikonen på din screenshot? [emoji56]. Ps. En annan är också från Pennybridge [emoji4]
Ahaa jo nu ser jag den [emoji4]. Detta syns inte på min telefon. Jag kör med Nova Launcher 0,5x animering skala inställt på inställningar /utvecklingsallternativ.
Hur sköts uppdateringarna på U11+? Vilken Android-version och vilken månads säkerhetsuppdateringar har ni? Kör en iPhone X nu men saknar min HTC i vissa avseenden!